Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

20.10.08

extemporal politic


Declaratia lui Victor Athanasie Stanculescu cu ocazia verdictului de vinovatie dat prin intermediul justitiei romane:

Am fost gasit vinovat in urma presiunilor politice. Este foarte greu sa se judece o revolutie in justitie. Imi pare rau de faptul ca in 1989, atunci cand am avut in mana puterea militara am predat-o societatii civile. Trebuia sa mentin o dictatura militara 2-3 ani, pentru ca societatea civila din Romania sa se sedimenteze, si apoi sa se faca alegeri libere. In 1989 s-a dorit dezmembrarea Romaniei. Atunci am fost singura minte limpede, asa dupa cum a spus de mai multe ori in presa Silviu Brucan. Se cunostea ca generalul Militaru era afiliat KGB-ului. Eu am dat ordin in Bucuresti ca trupele sa nu intervina impotriva manifestantilor din Piata Revolutiei.

Victoras, asa cum era alintat de Elena Ceausescu, ajunge acum victima tardiva a propriilor sforarii. Cui si de ce nu i-o mai fi "placut" de Victoras? De ce si cum cad capatele romanesti? Cine va urma?



Da click aici ca sa vezi totul!

VREI SA-I INTALNESTI? cin s-aseamana s-aduna pe lista de discutii peromaneste

Niciun comentariu:

Google
 

Postări populare