Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

25.8.09

Scrisoare-CARMEN CAMELIA CIUBOTA +40729 825761 si ALEXANDRA SVET alexandra.svet@gmail.com

De azi refuz sa mai platesc impozite, refuz sa mai am carte de munca in acest stat guvernat de oameni incapabili, corupti,ne-educati, care nu au in vedere decat propriul interes. Refuz sa mai finantez politicieni imbecili si amante care sfideaza o tara intreaga. Nu as avea nimic impotriva doamnelor apropiate presedintelui tarii, dar cand ele beneficiaza de bugete de milioane de euro printre care sunt si banii mei, banii parintilor mei, banii angajatilor mei,am o mare problema. E un blowjob mult prea scump! Refuz sa mai platesc taxe la stat – de ani de zile platesc sute de milioane de lei impozite pentru un stat care nu ma sprijinain nici un fel..platesc zeci de milioane pentru Sanatate,desi sunt constienta ca daca voi ajunge vreodata intr-un spital din Romania , voi fi tratata mizerabil.De ani de zile,refuz sa ma mai uit la televizor, mi-e greata de politicienii romani, nu ma duc la vot pentru ca nu am pe cine sa votez, imi vine sa vomit cand vad panourile publicitare din campanii electorale gen –"noua ne pasa de Dumneavoastra", refuz chiar si sa ma plang, pentru ca sunt mult prea ocupata sa imi castig existenta – cu toate acestea, cand se apropie data de 25 a lunii, in mod mecanic ma impacientez sa fac rost de banii care trebuie platiti la stat, pentru ca, nu-i asa? - "cu statul nu te joci". Dar iata ca
suntem in plina criza, iata ca pentru prima data nu am reusit sa platesc taxele la stat si mi-au fost blocate conturile! Si asta m-a ajutat sa ma trezesc, am deschis ochii, m-am uitat in jurul meu cu atentie, am pus intrebari,am deschis televizorul pentru prima oara in ani de zile...si ce am vazut? EBA si Becali ma reprezinta in Parlamentul European, Elena Udrea beneficiaza de bugete de milioane de Euro de care dispune cum o taie capul, doamna Ridzi arunca 86 milioane de Euro pe o telecabina cand exista orase in Romania care nu au nici macar un spital de Doamne Ajuta, domnul Patriciu vinde Petromidia pentru cateva miliarde din care sunt curioasa daca plateste vreo taxa la stat… jocuri politice murdare, politicieni corupti si curve, haos total, o tara vanduta pe nimic de niste agramati care nu si-au vazut decat propriul interes– macar daca ar fi vandut-o scump!, investitori straini care efectiv nu au cu cine discuta in Romania si se lupta cu morile de vant… si toti oamenii de calitate pe care ii cunosc stau cu capul bagat in nisip...l-am avut si eu, pana astazi - dar am realizat ca oricat de multi bani as face,oricate tari as vizita, oricate carti as citi, oricat as incerca sa nu ma las afectata, at the end of the day, traiesc tot aici si tactica strutului imi va face mai mult rau pe termen lung decat dac am-as implica acum.Nu se mai poate asa! Enough is enough! Romania nu este doar o tara de hoti,de agramati, de curve, de parveniti, de oameni fara balls si fara coloana vertebrala. Sa protestez prin a nu imi plati taxele nu este suficient, desi daca ar mai face-o si altii,s-ar putea declansa ceva. Fac apel catre toate persoanele integre, capabile, educate, care au cladit ceva prin munca lor, fara sa fure, sa ia atitudine pentru a stopa prostia ce ne afecteaza pe toti. Sunt milioane de tineri destepti,multi dintre ei muncesc peste 12 ore pe zi pentru multinationale sau pentru businessul lor propriu, oameni educati, in Romania si peste hotare, oameni care au gestionat milioane de euro, oameni cu viziune, talent, pro-activi, integri, care stiu sa comunice eficient si stiu ce inseamna sa livrezi, stiu ce inseamna un deadline,stiu ce inseamna reresponsabilitatea….sunt sute de mii de romani de calitate, plecati din Romania pentru a produce si a consuma in alte tari, cladind economia altor state - s-ar intoarce maine in Romania daca nu ar fi circul care este acum aici. Trebuie sa luam atitudine, trebuie sa facem o schimbare, este nevoie de o Miscare a romanilor cu balls si cu coloana vertebrala! O Miscare de Intoarcere Acasa, atat a romanilor plecati slugi in alte tari, cat si a celor care, desi am ales sa ramanem aici, suntem absenti, pasivi, indiferenti si suportam ce ni se intampla doar visand la urmatoarea iesire din tara . E nevoie de o miscare in care leaderii sa fie testati si para-testati, asa cum se intampla cand esti angajat intr-o companie multinationala, fara sa fie acceptati daca nu li se dovedeste integritatea si eficienta. O miscare a oamenilor care nu au mai fost implicati in viata politica, neintinati, ne-spalati pe creier, ne-jigoditi. O miscare fara traseisti politici sau scursuri de la alte partide. Este nevoie de o miscare a oamenilor destepti, tineri, cu atitudine, experti in domeniul lor. Si tu si eu cunoastem cel putin 5 oameni inteligenti care ne-ar putea reprezenta mai bine in Parlamentul European decat EBA sau Becali. Oare de ce nimeni nu actioneaza? Daca acum cinci ani ne-am fi implicat cu totii macar o ora pe saptamana, in mod sigur nu s-ar fi ajuns aici. Cati bani furati, cate proiecte blocate, cate fonduri nefolosite in cinci ani de zile...Daca am dialoga constructiv, daca ne-am intalni o ora pe saptamana, daca am actiona, daca am putea aduna si monta toti oamenii destepti, corecti, conectati, creativi, eficienti pe care ii cunosc eu si pe care ii cunosti tu s-ar vedea si simti diferenta in cinci ani de acum incolo. Avem un plan de organizare, avem un plan de finantare, avem usi deschise catre marile centre politice si financiare care cauta in Romania un interlocutor nou. Nu credeti ca si marilor puteri le-ar face mai multa placere sa discute cuoameni educati decat cu agramatii parveniti ce reprezinta interesele Romaniei in momentul de fata? Propun infiintarea unei Miscari a Corporatilor - oameni din banci, industrie, finante, firme de avocati, experti PR, intreprinzatori privati care au calitatile necesare sa scoata tara din criza. Este singura solutie viabila pentru Romania de acum – tara asta se poate pune pe picioare numai daca s-ar uni toti oamenii capabili pe care ii avem in toate domeniile - creiere vanate de toate companiile multinationale, corporati educati, care gestioneaza bugete de miliarde, conduc sute de mii de angajati, sunt cosmopoliti, stiu sa negocieze / sa munceasca / sa comunice intr-un mediu international, intr-o piata globala - nu au doar viziune limitata de speculant din Pipera Tunari. E nevoie de o alternativa in Romania . E nevoie de o Miscare in valorile careia sa ma regasesc si eu, sa se regaseasca si Andreea Miinescu, prietena mea care la 26 de ani are firma ei,facuta fara ajutorul nimanui, munceste 13 ore pe zi si seara mai merge si la cursuri de German Business…in care sa se regaseasca si Ileana Badiu, Managing Partner la una dintre cele mai mari agentii de publicitate, care munceste 14 ore pe zi chiar si in luna a opta de sarcina... si Tereza Valcan, expert in PR, care a studiat in State, face MBA la Londra, s-a intors a munceasca in Romania si ar putea sa ne reprezinte in mod sigur mai bine decat EBA... si Radu Manolescu, care la 28 de ani si-a facut firma lui de Head-Hunting, fara ajutorul nimanui si a adus-o in topul firmelor de profil... si doamna Camelia Sucu, ajunsa in TOP Capital fara sa fure un leu, prin munca sa de ani de zile... si doamna Mihaela Nicola, guru-ul publicitatii din Romania… si Maria Lucia Hohan, designerul ale carei creatii se vand in toata lumea si care a ajuns unde a ajuns prin propria sa munca... si Pepe Berciu, care a studiat la Londra si are businessul sau de succes... si fratii de la Fratelli, care cu creativitate, pasiune si munca s-au impus in viata de noapte a capitalei... si Violeta Balan, care a terminat cu Magna Cum Laudae o facultate de drept din America , munceste pentru una dintre cele mai mari firme de avocatura din lume si s-ar intoarce maine acasa dar nu are la ce... si Horia Mocanu, primul roman admis la Harvard, care scrie istorie intr-o tara vecina...si Edy Uzunov, proprietarul agentiei Regatta, cultivat, meloman, impecabil... si Floriana Jucan, jurnalista erudita ce s-a incapatanat sa educe cititorul de presa din Romania si a reusit sa impuna pe piata o revista fara femei dezbracate si barfe dezgustatoare... si Fady Zaidan, cel mai conectat si charismatic manager pe care il cunosc... si Loredana Salcianu, avocata care a avut curajul acum patru ani sa plece dintr-o multinationala si sa isi deschida propria ei firma de avocatura... si Angela Teodora Burz, intreprinzatoarea eleganta care si-a facut bagajul si a plecat sa faca business in Shangai, dar duce dorul prietenilor din Romania ... si Diana Dondoe, care i-a sfidat pe toti cei ce au respins-o in Romania , ajungand prin munca, perseverenta si consecventa unul dintre cele mai celebre top modele ale lumii, facand milioane cu o detasare eleganta si impresionand lumea intreaga prin eruditia sa - dar duce dorul tarii ei... si Bogdan Voica, la 30 de ani manager al uneia dintre cele mai cunoscute si exclusiviste agentii imobiliare din Europa.... si Eveline Pauna, care la 20 de ani, face o facultate, lucreaza 10 ore pe zi, scrie la Q Magazine si in putinul timp liber merge la Opera... si Raluca Safta, care la 23 de ani a avut curajul sa isi deschida propria ei firma de relocari si a ajutat sute de expatriati, directori de companii multinationale sa se relocheze in Romania ... si Damian Draghici, cu IQ de geniu si cu premiul Grammy care a ales sa se intoarca in Romania la radacinile sale...

Asta e Romania mea! Nu Vanghelie, EBA sau Becali!! Si acestia sunt doar cativa dintre oamenii pe care ii cunosc...mai sunt atatea milioane de oameni destepti si muncitori, corecti si educati, capabili si integri... Ma intreb, atatia oameni destepti nu se rusineaza ca sunt reprezentati de Gigi Becali si de EBA? (Ma ingrozesc la gandul ca EBA va negocia pentru Romania fonduri de zeci de milarde de Euro!)Nu va este rusine ca sunteti condusi de un om politic care nici macar nu poate sa pronunte Google? Nu va este rusine sa va dati la o parte cand in masinile cu girofar trece un agramat, un hot sau o papusa blonda cu tupeu si cu un singur talent, platit mult prea scump? Din banii vostri? Am innebunit eu sau am innebunit noi cu totii sa stam pasivi in timp ce suntem calcati in picioare pe banii nostri? Ei bine, mie mi-a ajuns. Imi este rusine ca am stat cu mainile in san si s-a ajuns ca astazi sa fiu reprezentata de o domnisoara din Bamboo si de un cioban. Asa ca voi lua atitudine. Si va rog si pe voi, toti cei ce credeti ca nu va reprezinta cei din scena politica de acum, sa luati atitudine. Sa gasim si sa sustinem oameni de care sa fim mandri ca ne reprezinta. Sa identificam valorile si sa le convingem sa se implice. Daca avem echipa, tot restul vine de la sine. Stiu ca ei exista, trebuie doar treziti.
Trebuie sa facem ceva. Nu e suficient sa ne plangem, sau sa bagam capul in nisip. Trebuie actionat. Eu nu mai astept o minune, ma apuc de treaba. Voi lupta. Pentru un grup de oameni capabili, care pot revolutiona un sistem de care toata lumea este satula. Pentru o Romanie condusa de oameni destepti si integri. Pentru o Romanie care sa fie un player international, nu curva de centura a Europei. Pentru o Romanie bogata, cu batrani bine ingrijiti, cu tineri carora sa li se ofere perspective, cu strazi fara gropi, cu hoti bagati dupa gratii, cu milionari pe merit, nu din furat.

Pentru un viitor mai bun pentru mine si pentru copiii mei, in tara mea, nu printre straini. Pentru o Romanie de vulturi, nu de struti(am ajuns niste struti, cu capul in nisip si posteriorul la dispozitia tuturor analfabetilor – sper sa nu va simtiti jigniti de exprimarea plastica, este doar realitatea!...suntem vulturi doar in businessul nostru, in zona noastra de comfort sau cand iesim din tara, asta daca nu ne trateaza vreun strain de sus ca avem pasaportul pe care il avem!) Ajunge! Haideti sa ne trezim!

16 comentarii:

c a spunea...

stergeti numele presupusei autoare a secrisorii ! Verificati inainte de a posta pe internet : autoare : CARMEN CAMELIA CIUBOTA +40729 825761 si ALEXANDRA SVET alexandra.svet@gmail.com
http://gandeste.org/general/treziti-va-asta-nu-e-romania-noastra/4139/comment-page-1/#comment-1030
http://www.facebook.com/group.php?gid=200614625390&ref=nf
http://www.rombel.com/forums/viewtopic.php?f=28&t=6118&view=unread
din pacate nu toata lumea stie regulile de igiena pe email : de a trimite cu BCC si cu toate adresele si semnaturile anteriorilor sterse !

c a spunea...

puteti sa imi scrieti un email - aveti mailul pe siteul meu, daca nu intelegeti cum se preiau adresele si semnaturile de pe emailurile in lant....

c a spunea...

verificati informatia inainte de a posta pe blog ceva!

c a spunea...

PE ROMANESTE - am trimis 2 clarificari - comentarii, V-am scris si email si tot nu mi-ati sters numele din postarea dvs ! Dvs va cititi emailul si comentariile ?

denes-ernszt anabella nora spunea...

extraordinar! ati dat glas tuturor gandurilor noastre, a celor carora ne pasa de viitorul nostru in tara asta mirobolanta! am 27 de ani, ma numesc nora si sunt prof de vioara!
cum as putea si eu sa semnez 'petitiunea'? ce trebuie sa fac sa ma alatur voua, celor care militati pentru o viata normala cu standarde normale? organizati intalniri in orase diferite sau inca totul e la nivel digital? ma intereseaza chestiunea! in sfarsit incepem sa vorbim in tara asta! daca sunt noutati va rog sa ma contactati pe adresa de mail! nora_denes@yahoo.com! merci mult!

Cristiana Alexandra Levitchi spunea...

OBSERV ca nu va cititi blogul din moment ce v-am scris de mai multe ori clarificarile in legatura cu aceasta postare a dvs cu numele meu in ea ! STERGETI numele meu din postare si VERIFICATI SURSA pe internet ! Am primit si eu articolul prin iulie, l-am re-trimis, insa cu toate adresele sterse si cu BCC. Cineva - dupa trimiterea mea - a re-trimis articolul insa ne-stergind adresa mea si semnatura mea alectronica. De aici Confuzia...Deci articolul nu este al meu.Iata clarificarile :
http://cristianaalexandralevitchi.wordpress.com/2009/08/07/despre-igiena-pe-mail-si-net/

Lucian spunea...

Am citit enuntul si consider ca reprezinta o atitudine corecta si comuna a multor romani.
Totusi cred ca nu este lipsit de importanta tabloul general al Romaiei, si as incepe cu o schita plictisitoare, veche, si de unde ni se trag o gramada de ponoase:
Dupa al doilea razboi mondial, pe tancurile sovietice au venit vajnici roani sovietizati ca Ana Pauker, Vasile Lupu, tatal lui Petre Roman, Silviu Brucan, Barladeanu si o gramada de altii + serviciile de informatii sovietice
Se desfiinteaza siguranta nationala si se infiinteaza securitatea romana puternic infiltrata de sovietici.
Gheorghiu Dej se scapa de excesivi ca Ana Pauker, Vasile Lupu si altii care depasisera chiar si masura lui Stalin, precum si de concurenti directi si dizidenti.
Ceausescu, inlocuindu-l pe Gheorghiu Dej, incepe sa-si faca propria curatenie, incepand cu politrucii, Brucan si Barladeanu trec in spate, cartite, si apoi continua in securitate.
Creaza o noua generatie de securisti, indoctrinati cu patriotism, nationalism, tara pe primul loc, etc. pe care ii pune sa inceapa curatirea Romaniei de KGB si cartitele sovietice (Iliescu fiind asimilat aici), precum si de dizidentii regimului.
Daca in anii 1960 sefii erau cu origine sanatoasa si atat!, in anii 1980 sefii erau alesi dintre cei capabili cei care aveau si origine sanatoasa. Tendinta fiind ca politrucii sa fie inlocuiti cu tehnicienii, proces inceput si care evident trebuia sa fie de durata.
Sionajul romanesc aducea concepte noi de pe piata mondiala, si apoi cu institutele de cercetare romanesti urmau sa fie asimilate si trasate ca linie de partid pentru restructurarea statului. Orice restructurare este dureroasa, fie ca este in comunism sau capitalism, si deranjeaza foarte multe persoane.
Sefii reprezentantelor din strainatate aveau misiuni de spionaj, contraspionaj si vanarea KGB, cartite, indezirabili, etc.
Si acuma sa venim inspre perioada contemporana.
Rezultatul decapitarii regimului ceausist a fost construirea statului modern roman de catre Iliescu, Barladeanu, Brucan si cooptat, in amintirea tatalui sau, Petre Roman.
Deci Brucan si Barladeanu reformeaza a doua oara Romania.
Armata trece in mainile lui Militaru, se desfiinteaza securitatea si apoi se infiinteaza SRI, unde sunt transferati `cei care merita` din securitatea desfiintata + un aport de cadre proaspete.
Astfel armata este infiltrata prin grija lui Militaru si SRI prin grija celor 4 mai sus amintiti.
Ulterior, Iliescu constata ca Petre Roman nu este chiar tatal sau si ii aranjeaza mineriada care il debarca si apoi distrugerea PD-ului. PD-ul in cadere libera, a fost recuperat apoi de Basescu, dar fara Petre Roman.
In timpul primelor mandate a lui Iliescu se ridica Voiculescu, fost sef al Crescentului si Patriciu care recupereaza si palmeaza creantele Romaniei din Libia, adica de la Gadafi (asta inseamna o anumita ramura a securitatii) si Vantu.
Patriciu primeste gratis si Petromidia.
Mandatul lui Constantinescu este remarcabil prin faptul ca Romania a fost sforarita de Iliescu, Ciorbea dat in cap prin intermediul lui Basescu, economia in cadere libera cu sindicatele sforarite de Iliescu, cu greu stabilizata de Isarescu, si cand Constantinescu vrea si el sa zica ceva, se trezeste cu fiusau in mijlocul `tigaretei` asa ca trece la turism prezidential invins de sistem.
Se trec la datoria publica 3000 de miliarde de lei (si leul era mai tare ca acuma) furate de politicieni si magnatii Romaniei (ii regasim pe Voiculescu, Patriciu si Vantu cu toata fauna din jurul lor)
Asa ca in 2000 Iliescu are cale libera spre al treilea mandat, si PSD la guvern: trai pe vatrai!
Asa ca e timpul sa ne scapam de greutati: adica de siderurgie, de petrol si gaze de BCR si importul de gaze prin intermediar.
In acest timp, Basescu recupereaza PD ul si-i opreste caderea.

Lucian spunea...

2004-2008 Basescu presdinte cu un partid de 7% si Patriciu conduce guvernul prin oamenii de paie ai PNL. Jaful din timpul lui Nastase a fost minor (al unui politruc) fata de cel din timpul lui Patriciu (un tehnician) incununandu-se cu instrainarea completa a petrolului si gazului incluzand si rezervele din Marea Neagra
Patriciu vinde Petromidia la Kaz Munai Gaz societate in mana tehnicienilor KGB, si mai nou isi muta banii in Georgia, cumparand o Banca in Georgia, (dupa infiltrarea ruseasca de anul trecut).
Pana la urma Iliescu si Patriciu se inteleg foarte bine, KGB fiind unul din punctele comune, la fel si PSD cu PNL..
In aceasta perioada s-a ajuns ca mita pentru jaf sa fie data din bani guvernamentali, prin legi speciale (salarii si pensii nesimtite).
In 2009 avem o varza guvernamentala, din punct de vedere restructurarea statului PSD fiind numai cu contrele, dar la propriile buzunare se inteleg perfect, un Basescu care nu poate da mana cu Iliescu si Patriciu (Basescu ii vana pe cei ca cei doi in perioada ceausista), un handshake Iliescu – Patriciu si o triada Voiculescu – Patriciu – Vantu, o isterie generala cauzata de faptul ca acuma Basescu, daca ar castiga prezidentialele ar avea in spate un partid de peste 40% si ar putea face un guvern care sa tunda triada si sa-l pensioneze pe Iliescu.
Totusi se pare ca a inceput curatenia in SRI! Si in consecinta ne trzim cu o gramada de petarde pe piata, spre deliciul presei.
Atat triada cat si Iliescu au nevoie de o eliminare a lui Basescu, ca reprezentant al celor care ii vanau pe KGB-isti, si de consolidarea puterii personale adjudecandu-si institutiile statului si punand oameni de paie in functiile reprezentative, punand tehnicieni loiali in pozitiile executive si astfel capturand definitiv populatia romaniei.
Pana la urma agitatia este pentru ca inca nu s-a impartit satisfacator puterea.
Iliescu prin exercitarea subterana si prin influenta a puterii in stat a implicat seviciile secrete si justitia in lupta pentru putere. Practic a deturnat institutiile statului de la obiectul lor de activitate, astfel incat avem de a face cu o Romanie destructurata in care fiecare bugetar este platit ca sa nu isi execute fisa postului.

Lucian spunea...

La prezidentiale avem de ales (ca persoane) intre reprezentanti ai KGB prin papusile lor (Geoana, Antonescu, Oprescu) si ai securistatii: asta la 20 de ani de la desfiintarea securitati si infiintarea SRI.
In realitate avem de ales intre curatirea serviciilor secrete + oprirea jafului + restructurarea institutiilor statului si predarea statului infiltrarilor straine + triadei formate anul acesta.
Orice am incerca sa facem, pana nu castiga una din tabere printr-o victorie romana (vae victis), statul roman nu va avea o traiectorie previzibila.
De aceea, in realitate, se poarta un razboi, nu alegeri prezidentiale, in care serviciile secrete, justitia, institutiile statului, sindicatele si media sunt combatante si cam toata lumea se asteapta la o pace romana. De aceea si societatea civila este radicalizata.
Acuma ceea ce avem de facut este sa intelegem situatia reala, nu imaginea servita pe tava, si sa optam prin vot. Iar apoi sa ne punem pe munca sa reconstruim tara din ruinele de dupa razboi.
Sa avem grije ca pacea sa fie de tip roman, si sa iesim din zona conflagratiei (care dureaza de 20 de ani). Daca nu ne convine pacea, sa plecam si sa ne vedem de viata noastra pe alte meleaguri.
Istoria Romaniei am invatat-o ca fiind o succesiune remarcabila ca : Burebista, pauza, Decebal, pauza, Mircea cel Batran, pauza, Vlad Tepes si Stefan cel Mare, pauza, Cuza, pauza, Rgele Carol si Ferdinand, pauza, pauza, pauza.....
De fapt ar fi descrisa mult mai amanuntit de un sir lung de tradari, care ar umple pauzele. Se pare ca turcii au adus fanariotii pentru ca nu se alegeau decat cu avansul la domnie; cand sa isi ia tributul se trezeau ca domnitorul in functie tocmai fusese ucis de un `bun prieten` si iarasi luau un avans plantand un nou domnitor.
Si nu uitati ca o colaborare stransa PSD + PNL ne-a adus in `under investment grade` sau `junk`; concluziile le trageti singuri.

peromaneste spunea...

Lucian, ce parere ai, stangi toate cele 3 contributii si le trimiti pe email pentru publicare pe blog? Aici la comentarii, cele spuse de tine pot fi trecute cu vederea (desi, scrisoarea cu pricina e f. populara).

Emailul este peromaneste @ yahoo sau google

romeo tarhon spunea...

MISCAREA ROMANIA ALTFEL
Comunicat

Membrii fondatori ai Grupului de Initiativa anunta constituirea asociatiei civice Miscarea România Altfel, prescurtat Mi.R.A., având scopul de a promova generosul proiect „România Altfel” si programul strategic „România. O viziune pe 30 de ani” prin care Casa Regala a României propune propriul parteneriat istoric tuturor mediilor – politic, economic, administrativ, mass-media si civic - pentru o dezvoltare durabila a României. In acest sens, Miscarea România Altfel si-a stabilit urmatoarele obiective:

Constientizarea si unificarea ideatica a tuturor asociatiilor, aliantelor, formatiunilor, organizatiilor si a membrilor societatii civile, indiferent de orientarile politice, pentru reformarea, purificarea morala si reconstructia din temelii a României moderne, europene.
Mobilizarea energiilor pozitive ale natiunii române si polarizarea valorilor traditionale si contemporane în jurul celor mai morali si reprezentativi militanti pentru educarea si pregatirea congenerilor nostri, a tinerilor mai ales, în vederea reafirmarii fiintei nationale, a demnitatii si prosperitatii României.
Adresa electronica Mi.R.A. este:http://tashy.ro/miscarea-romania-altfel/

APEL catre membrii si simpatizantii MISCARII ROMANIA ALTFEL
Stimati prieteni,
A trecut o luna de cand existam in spatiul virtual. Dar a venit timpul sa ne intalnim in fapt, sa notificam formarea Colegiului Director provizoriu al miscarii., sa adoptam STATUTUL si ACTUL DE CONSTITUIRE si sa incepem demersurile pentru inregistrarea juridica. Este primul pas pe care trebuie sa il parcurgem. Va invitam sa participati la acest eveniment.
Pentru mai multe detalii accesati: http://tashy.ro/miscarea-romania-altfel/
Va multumim.
INTALNIREA VA AVEA LOC LUNI, 19 OCT.2009, ORA 16.00 IN PIATA UNIVERSITATII, LA FANTANA ARTEZIANA.

ion adrian spunea...

Dna Ciubota,
Cu intrebarea dvs m-am confruntat si eu.
Ce credeti de o miscare in care multi foarte multi romani fara sa-si paraseasca tara pe care o iubesc sa faca in semn de protest cerere publica de renuntare a cetateniei devenind cetateni i lumii si locuitori ai tarii natale Romania?
ce ar fi daca maine ar fi astfel 11 milioane ?
Cine ar fi majoritari in acesta tara?

Carmen Ciubotă spunea...

Dacă aţi renunţa la cetăţenia română înseamnă că din punct de vedere legal nu mai aveţi nici un drept în această ţară, veţi deveni un apatrid. Nu cred că asta este soluţia. Ar fi 11 milioane de apatrizi, oameni fără drepturi şi fără obligaţii...mai gândiţi-vă!Apatrid=fără patrie.

Anonim spunea...

dragut... dar nuj cum o sa faca d-ra ca sa nu mai plateasca impozitele. platesti impozite si taxe cand iti cumperi un pachet de biscuiti, cand iti platesti ratele la facultate, platesti accize cand bagi benzina etc. doar dak te muti intr-o pestera si mananci radacini scapi de plata taxelor si impozitelor.
"Propun infiintarea unei Miscari a Corporatilor - oameni din banci, industrie, finante, firme de avocati, experti PR, intreprinzatori privati care au calitatile necesare sa scoata tara din criza." - o organizatie a corporatiilor nu cred ca va fi - cel putin pe termen lung - in favoarea la people. se stie ca pt corporatii conteaza doar profitul propriu. iar dak se refera la tehnocrati, experti in inginerii financiare, iarasi stim cine sta in spatele lor.
programul de lucru de 13-14 ore pe zi nu mi se pare un atu; suntem oameni sau roboti sau sclavi sau ce????
floriana jucan - amanta lui gigi kent, nu e persoana de referinta. pe restul nu prea ii cunosc.
concluzie: e usor sa dai jos un guvern, uneori e chiar stringent necesar, dar e f f greu sa pui in loc oameni cu adevarat capabili pe termen lung. aici vom avea cel mai mult de lucru.

Anonim spunea...

Stimata Autoare,

Este interessant si adevarat ceea ce scrieti, insa ii lipseste gradul de concretizare care sa conduca la o focalizare a persoanelor care va impartasesc opinia.

Propunerea mea este sa gasim persoanele dispuse sa preia responsabilitatea si munca politica.
Cu aceste persoane sa formam o asociatie non profit, sau (in mod ideal) daca se gasesc persoane dispuse, un partid politic. Petitia Dvs. va fi formulata in numele organizatiei respective cu rugaminti concrete:
1. stringere semnaturi
2. semnare cerere membru
3. participare la actiuni de protest concrete
- proteste in internet
- proteste in presa
- proteste la institutii relevante din EU
- actiuni de strada in diverse orase in Ro si strainatate
4. conferinte de informare si dezbatere
5. colectare fonduri

Daca dorim o schimbare, trebuie sa devenim concreti.
Pe de alta parte sunt convinsa ca sistemul social si politic din Romania este foarte dificil, dupa ce urmaresc in presa si in viata de zi cu zi se lucreaza la toate nivelurile fara bandaje si cu lovituri sub centura.
Cunoasteti oameni care vor intr-adevar sa isi canalizeze energia in aceasta directie?

Daca da: dati-mi de stire. Si eu sunt dispusa sa ma implic.
Multe salutari,
despina.leonhard@web.de

Anonim spunea...

nu conteaza cine a scris...deoarece a scris fff bine...acum ar trebui sa luam decizii...sa se intample ceva
sunt interesata si eu..daca se intampla ceva dati-mi de stire si mie. Si eu sunt dispusa sa ma implic.
carmen.cosma@nationaltv.ro, ccarmen78@yahoo.com

Google
 

Postări populare