Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

26.3.11

Cu Cod_Gabriel, dela flickr peromaneste


Romanian Gendarmes , originally uploaded by cod_gabriel.

peromaneste
Sa fie iertati ca nu stiu ce fac...

cod_gabriel
Nici n-au mare lucru de facut. Aproape nimeni nu s-a manifestat agresiv la nicio manifestatie. Astia, jandarmii, sa fie iertati.
Dar nu si securistii. Astia stiu bine ce fac si nu trebuie uitati. SPP-ul nici nu a suferit reducerea de 25%. Din cate am auzit, le-au redus dupa care le-au dat o marire.


peromaneste
"Serviciile" sunt singurul sector in crestere--deh, suntem in tranzitie catre economia de servicii, nu bunuri...

"Aproape nimeni nu s-a manifestat agresiv la nicio manifestatie." Si mai ales aici ar trebui sa lucreze teoreticienii practicii democratice in Romania. Avem mult de recuperat!

Sa ne gandim, SE POATE OBTINE CEVA FARA AGRESIVITATE? Probabil ca da, dar cat si in ce conditii? Fara agresivitate n-a fost suficient sa-l dam jos pe Ceausescu, cum nici la altii n-a mers cu ai lor. Este cumva in-suficient aici si acum?

Rafinaria Lubrifin 5, Brasov




Rafinaria Lubrifin 5, originally uploaded by shefu_sidexului.

Rafinaria Lubrifin 16

Traiasca Victoria Capitalismului incontra Bunului-simt, Traiasca si Infloreasca Importul pe Datorie, URAAAA!

Dreptul la vot al românilor din afara granițelor...

Interviul cu Crin Antonescu la www.gazetaromaneasca.com,
 Domnule preşedinte Crin Antonescu, mii de români continuă să plece, încurajaţi chiar de şeful statului. Până la urmă, ei trăiesc mai bine, iar în ţară sunt mai puţini şomeri. Este un fenomen pozitiv?

«Ca şef de stat, mi se pare o greşeală să încurajezi românii să plece. Misiunea unui şef de stat este să fie garantul funcţionării normale a instituţiilor, economiei şi societăţii, astfel încât cetăţenii tăi să rămână acasă. Însă eu nu judec niciun om care decide la un moment dat să muncească sau să trăiască în altă ţară.
E complicat de spus dacă migraţia este un fenomen pozitiv sau negativ. România pierde forţă de muncă, uneori de înaltă calificare, pentru că nu e în stare să o valorifice sau să-i asigure venituri pe măsură. Pe de altă parte există, fără îndoială, şi aspecte pozitive. Ele nu se comensurează în transferul de bani al românilor din afară spre ţară, transfer care a susţinut în bună măsură economia românească, ci şi într-un anumit transfer de mentalitate capitalistă modernă. În fond, suntem cetăţeni ai Europei şi avem dreptul la libera circulaţie, inclusiv a forţei de muncă.»

"Condiţionăm dreptul la vot de plata a cel puţin unui impozit în ţară"

Traian Băsescu a fost votat de majoritate în diasporă. Cum vă explicaţi, dincolo de suspiciunile de fraudă?
«Aici sunt două categorii de explicaţii. Prima aţi menţionat-o chiar dumneavoastră: o posibilă fraudă ce s-a exercitat de instituţii specializate în ceea ce priveşte administrarea voturilor din străinătate. Rămâne deja celebru cazul Ambasadei noastre din Paris, unde media dădea un vot la jumătate de minut, o poveste pe care n-o înghite niciun om normal la cap.
Discrepanţa mare dintre numărul voturilor exprimate în străinătate în 2009, în comparaţie cu alte cicluri electorale, trebuie să ne dea foarte serios de gândit. Mi-e greu să cred că în 2009 românii au devenit brusc mai entuziaşti în legătură cu procesul electoral din ţară, decât în 2008 sau 2004. Asta ca să mă exprim delicat. Pe de altă parte, în mod sigur a funcţionat destul de eficient şi tema anticomunistă, la care emigraţia sau cel puţin o parte a ei rămâne extrem de sensibilă. Faptul că PSD-ul şi Mircea Geoană erau asociaţi încă, în percepţia emigraţiei, cu comunismul a avut o anumită influenţă asupra voturilor din străinătate.»
PNL se opune proiectului votului prin corespondenţă. Contestaţi forma proiectului sau sistemul în sine? Care ar fi cea mai bună soluţie?
«E o discuţie destul de complicată. Dacă nu am avea precedentul lui 2009 şi dubii extrem de serioase privind corectitudinea cu care instituţiile statului dominate de PD ar gestiona un asemenea sistem, poate că nu ne-am opune de principiu votului prin corespondenţă. Atâta vreme însă cât statul PD-ist funcţionează aşa cum funcţionează, mi-e teamă că votul prin corespondenţă nu e decât unul dintre instrumentele prin care se pregăteşte fraudarea alegerilor viitoare în scopul perpetuării actualei puteri.
Sigur, o anumită discuţie pe tema votului celor din străinătate trebuie făcută, dar asta după ce România va redeveni o ţară normală. Pe de o parte, sunt de acord că trebuie să găsim forme prin care să simplificăm participarea emigraţiei la procesul electoral. Nu poţi să ceri unui român, oricât simţ civic ar avea, să se deplaseze 100, 200 km pentru a găsi cea mai apropiată ambasadă sau cel mai apropiat consulat, deci cea mai apropiată secţie de votare. Aici, votul prin corespondenţă sau chiar votul electronic pot fi formule, sub condiţia că ele vor fi administrate de instituţii cu adevărat imparţiale. Asta dacă vorbim despre metodă.
Dar trebuie să vorbim şi despre principiul reprezentării. Plec de la exemplul lui 2009, când alegerea lui Băsescu a fost decisă cu voturile celor din străinătate, dar consecinţele nu le suportă aceştia, ci românii din ţară. Ceea ce nu mi se pare corect. De aceea cred că trebuie să discutăm despre principiu. în timpul revoluţiei americane, cei din colonii spuneau "no taxation without representation". Eu aş spune astăzi "no representation without taxation". În fond, ca şi cetăţean, eşti "coacţionar" al statului. Nu poţi doar să decizi asupra administrării lui, dar să nu participi cu nimic.
Deci poate ne gândim la un sistem în care, pentru cei care nu trăiesc pe teritoriul României, condiţionăm dreptul la vot de plata a cel puţin unui impozit în ţară, că e teren, că e casă, că e alt tip de venit impozitat. Modele există. Poate ar trebui să fie şi un sistem de înregistrare electronică prealabilă a celor care intenţionează să-şi exercite dreptul la vot şi îndeplinesc această condiţie. Nu e opinia mea finală. îmi dau seama că e un subiect controversat şi că ideea ar putea naşte polemici. Dar cred că o dezbatere, atât asupra principiului, cât şi asupra metodei, merită făcută.»
Andi Rădiu



imputitilor 19:20:15, 25 Mar 2011
luca : ANI DE ZILE ECONOMIA ROMANIEI A FOST SALVATA CU BANII CELOR CARE AU FUGIT DIN TARA DIN CAUZA VOATRA COMUNISTI IMPUTITI Acum cind nu mai au de unde sa trimita, fiind criza inca in toata Europa , voi hotilor vrei sa furati si ultimul dreot pe care il au CETATENII ROMANI ? II DORIM LUI BASESCU SANATATE SI CURAJ SI SA REUSEASCA SA VA BAGE PE TOTI HOTII NATIEI IN PUSCARIE PROFESORI CARE FAC GREVA AR TREBUI SA SCOATA BANII PE SALARII DE LA SINDICALISTII MILIONARI IN € CARE DE 21 de ani fura in codru proteja-TI DE psd-pnl pc si restul HOTILOR VINTU &COMPANY IN PUSCARIE CU EI. MARINARUL ARE DREPTATE IN TEAPA CU EI
ContraPro-14
DIASPORA 19:31:30, 25 Mar 2011
ing Die Nicolae Alexandru : ASOCIATIA \"ROMENI DI PADOVA\" Asociatia noastra se opune votului prin corespondenta ,ce lasa camp deschis FRAUDEI ! Pierdeti din vedere d-le C.Antonescu faptul ca DIASPORA a ramas printre putinele \"industrii rentabile \" ale Romaniei prin MILIARDELE de € trimise in fiecre an din truda noastra in tara , bani ce intra in balanta financiara a statului roman ! De la Bucuresti problemele noastre ale emigrantilor romani se \"vad\" mai mult decat ciudat !? Va invitam d-le C.Antonescu sa veniti in contact direct cu noi pentru a cunoaste nemijlocit problemele cu care ne confruntam . De la Padova ing. Die Nicolae Alexandru-Presedintele Asociatiei \"Romeni di Padova\"
ContraPro-7
Die , marsh la munca 19:41:14, 25 Mar 2011
corleone : Die nu cumva ai fost un limbist la PDL-ului ? Cat depre miliardele alea, sunt pe duca. De abia mai fac fata romanii prin strainatate.
ContraPro+11
surprize ...... multe in 2012 19:44:21, 25 Mar 2011
Siana : Domnule Antonescu , romanii sunt o natie CRETINOID-RETADA, asa ca nimic din ce ati face sau ati zice nu ii va face sa GANDEASCA si sa dea dovada de COLOANA VERTEBRALA. Pentru ei nu este important ce li se intampla : salarii si pensii taiate , mancare din ce in ce mai scumpa, servicii medicale EXECRABILE si lista poate coninua. Pentru romani este mana cereasca POMANA OTRAVITA a iudelor portocalii. SUNTEM O CAUZA PIERDUTA .
ContraPro+16
dr. 19:46:08, 25 Mar 2011
Ilie Stephan : Mai gun_oi de trandafir (sorry, crin). Cine te mai asculta pe tine nenorocit cu fatza ca de vaca?
ContraPro-4
alde dobitocului LUCA 19:46:27, 25 Mar 2011
ask : LUCA, nenorocitule, il sustii pe gunoiul securist BASESCU ? ai votat si tu de 5 ori in strainatate ? dobitoc poti sa fii sa inghiti toate mizeriile aruncat de jigodia comunista si securista BASESCU
ContraPro+13
just 19:51:22, 25 Mar 2011
amicu : Eu as fi si mai radical: nu traiesti in Romania, nu ai dreptul sa decizi cum trebuie sa traiasca romanii in Romania. Asta nu pentru ca as avea ceva impotriva romanilor din afara tarii dar nu e normal ca niste persoane ce nu vor fi afectate de alegerile pe care le fac sa poata face aceste alegeri. In plus masina de furat voturi a PD-L (ambasadele) functioneaza ireprosabil, dupa cum s-a vazut la prezidentiale (un \"manufacturier\" din asta a ajuns ministru de externe pentru contributia adusa la alegerea marinarului).
ContraPro+12
oligofrenii PD: ilie stephan 19:51:47, 25 Mar 2011
moroi : securistul basescian ilie stephan a iesit la ordin sa arunce mizerii. Pus de tiganca hoatza Udrea Elena si de nemernicul securist Basescu. Au acelasi limbaj cu ilie stephan :D
ContraPro+12
ANTONESCU ANTI CONSTITUTIONAL 19:52:38, 25 Mar 2011
ROBERT HORVATH- CINEAST NEW YORK : AM AVUT DREPTATE. CRIN ANTONESCU ESTE LOVIT DE INCULTURA POLITICA SI LIPSA DE INTELIGENTA ELEMENTARA. ESTE MOMENTUL SA IPRIMEASCA UN SUT IN FUND. Crin Antonescu a spus, într-un interviu pe care liderul liberal l-a acordat unei publicații din Italia, că dreptul la vot al românilor care trăiesc în afara granițelor trebuie condiționat de plata unui impozit în țară. VA ROG SA-I AMINTITI Constitutia Romaniei, in articolul 36, sub titlul "Dreptul de vot", prevede: "(1) Cetatenii au drept de vot de la varsta de 18 ani, impliniti pana in ziua alegerilor inclusiv. Vointa poporului trebuie sa constituie baza puterii de stat; aceasta vointa trebuie sa fie exprimata prin alegeri nefalsificate, care sa aiba loc perioadic prin sufragiu universal, egal si exprimat prin vot secret sau urmand o procedura echivalenta care sa asigure libe
ContraPro-6
si pentru moldova la fel 20:22:10, 25 Mar 2011
JOS pedeleul : Noi am acordat cetatenie si drept de vot moldovenilor, iar ei voteaza pentru basescu si noi tragem ponoasele. ei lucreaza dincolo si noi platim impozite si pentru ei, ceea ce nu e corect. ce impozite platesc moldovenii statului roman? Nici unul.De ce sa nu se impuna regula \"cine a dobandit cetatenia romania cu mai putin de 5 ani in urma , sau cine nu plateste impozite statului roman nu are drept de vot\".
ContraPro+14
sunt de acord 20:53:03, 25 Mar 2011
Observator : Sunt de acord cu parerea formulata de \"amicu\": nu traiesti in Romania nu ai dreptul la vot in Romania*editat*manii de peste hotare trebuie sa inteleaga ca prin votul lor in necunostinta de cauza au contribuit la la decaderea tarii,in ciuda banilor pe care i-au trimis rudelor din tara,bani pentru care au platit impozit in tara unde lucreaza nu in Romania.Situatia din Romania este mult mai grea decat se vede la televizor,deoarece majoritatea televiziunilor particulare si televiziunea nationala sunt aservite puterii,iar ziaristilor,care dezvaluie neregulile/hotiile la nivel inalt, li se pune pumnul in gura pe diverse cai,una mai perversa decat alta.Eu doresc romanilor din diaspora tot binele din lume,dar ii rog sa inteleaga ca actuala putere (am fi fost o dictatura de tip ceausist daca nu eram membri UE) s-a instalat prin votul romanilor din diaspora si prin frauda de genul celei de la ambasada Frantei.Iar votul prin corespondenta este un alt \"mijloc pervers\" de fraudare a alegerilor.Sper ca opozitia din Romania sa fie mai ferma (nu ca in decembrie 2009) si sa conteste aceasta forma de vot,dorita de putere,pana la Parlamentul European.Nu trebuie sa aiba nici o rezerva ca tot ne-am facut de rasul Europei prin cei care ne reprezinta.
ContraPro+20
pedelitu si criza de nervi 20:53:22, 25 Mar 2011
LEU PARALEU : ia cititi daca nu va apuca scirba, laturile portocaliului luca, acolo e un exemplu bun de ce inseamna sa fii sluga la mirosit besini. dupa cum racneste se vede ca pe zi ce trece devin tot mai speriati, lumea ii uraste tot mai mult, iar ziua scadentei vine rapid, si nu le place c-o sa ajunga unde ne dorim cu totii
ContraPro+13
Bravo Antonescu ! 21:58:28, 25 Mar 2011
pnl-ist : Spalatorii de babe italiene la cur, capsunarii si stergtorii de parbrize NU TREBUIE LASATI SA VOTEZE ! Este clar pentru toata lumea ca sunt RETARDATI ! Iar mintile incete voteaza cu mitocanii basinisti.
ContraPro+9
Blestemul lui Iorgovan! 22:00:29, 25 Mar 2011
Bibi Cucernicu : Nu va faceti probleme, nu vom avea nici vot prin corespondenta, nici \"no representation without taxation\" fiindca ambele impun modificarea Constitutiei. Iar modificarea este anevoioasa, nici puterea nici opozitia nefiind in momentul asta in stare sa stranga o majoritate suficienta pentru schimbarea ei. Se pare parintele constitutiei, Iorgovan chiar a avut mana buna cand, la fel ca Pigmalion, a dat romanilor aceasta chef d`oeuvre a legislatiei romanesti! Hahahaha!!!
ContraPro+14
nicio grija crin 22:28:38, 25 Mar 2011
dan : ce tampit!!! oricum vor vota ce-i care accepta mita electorala sub diverse forme! cretinul asta tipa ca se platesc prea multe taxe in tara, dar doreste ca si cei de afara sa plateasca \"un impozit pt.drept la vot\"! pen\'ce, monseur, ca sa voteze avortoni ca tine,victoras &co.? ce minte creata are, sa platesti ca sa votezi! piei satana! asta gandeste? asta viitor presedinte al tuturor romanilor?
ContraPro-11
--- 22:35:59, 25 Mar 2011
Virinelul : pedelimea bine ca stim unde va doare daca nu se voteaza iar la Paris cite 1 pe secunda nu cistigati. deci furtul voturilor in diaspora e salvarea voastra? pai voi vreti sa ramineti la putere nu ca sa faceti ceva pentru romani ci sa nu umple usla puscariile cu voi. v-a atins unde va doare? sa vedeti cind o sa bagam fier rosu in voi.
ContraPro+8
perfect logic 22:53:56, 25 Mar 2011
Alexandru : Excelenta pozitie ! Am spus acelasi lucru imediat dupa alegerile din 2009. Miza acestor alegeri, asa cum s-a vazut ulterior a fost pastrarea guvernului Boc-Udrea. Voturile unor romani care nu mai au nicio legatura cu bugetul tarii au ajuns sa decida cum va fi administrat Bugetul tarii. Astfel cei 20 de milioane de oameni din tara care au votat impotriva celui mai prost guvern din ultimii 20 de ani au fost inutile si citeva mii de romani care au mai mult impresii decat o legatura reala cu situatia economica interna a tarii au ajuns sa decida reducerea salariilor si a pensiilor pentru toata lumea. Mi se pare normal ca reprezentarea sa fie obligatoriu conditionata de taxare.
ContraPro+10
NU E UN IMPOZIT IN PLUS 22:56:39, 25 Mar 2011
VIOLATORUL EU : homosexuali din pdl uniti-va intre voi si nu mai dezinformati. nu e vorba de introducerea unui nou impozit. e simplu desi atit de complicat pentru capetele patrate din modrogan. esti contribuabil si platesti macar Un impozit in Romania atunci votezi, nu platesti atunci nu votezi in strainatate. PRETUL COREEEEECT
ContraPro+9
corect 00:26:58, 26 Mar 2011
dan oradeanul : in principiu pozitia lui crin antonescu este corecta. doar ca in opinia mea nu ar trebui totusi sa-i blamam pe romanii din strainatate pentru ca eu sunt sigur ca in 2009 nu au votat asa cum a aparut. ei au fost doar unealta care sa justifice votul masiv dat in favoarea lui basescu. am discutat personal cu persoane care locuiesc in Paris si nici vorba sa se fi votat in ritmul \"ametitor\" in care s-a pretins ca s-a votat.
ContraPro0
speta 01:03:18, 26 Mar 2011
CC : paradoxul este de fapt altul....esti roman cu resedinta/domiciliu in afara tarii, legal, muncesti si platesti impozit catre statul respectiv si nu poti alege sau sa fii ales acolo (afara de statele europene in alegerile locale) pt ca nu esti cetatean al tarii de resedinta, iar acum nu ai putea vota nici in tara a carei cetatenie o ai, poate din nastere(!!) pt ca de fapt nu platesti un impozit??? - pentru ce s-ar plati? ce inseamna insa impozitul? poate fi dreptul de vot conditionat financiar (sau este de fapt o \"replica\" a dreputului de a fi ales in romania doar daca \"platesti un impozit\")? in 2009, de ce nu a votat tara in asa fel incat sa nu lase nicio sansa diasporei?
ContraPro+1
speta 01:12:02, 26 Mar 2011
CC : paradoxul este de fapt altul....esti roman cu resedinta/domiciliu in afara tarii, legal, muncesti si platesti impozit catre statul respectiv si nu poti alege sau sa fii ales acolo (afara de statele europene in alegerile locale) pt ca nu esti cetatean al tarii de resedinta, iar acum nu ai putea vota nici in tara a carei cetatenie o ai, poate din nastere(!!) pt ca de fapt nu platesti un impozit??? - pentru ce s-ar plati? ce inseamna insa impozitul? poate fi dreptul de vot conditionat financiar (sau este de fapt o \"replica\" a dreputului de a fi ales in romania doar daca \"platesti un impozit\")? in 2009, de ce nu a votat tara in asa fel incat sa nu lase nicio sansa diasporei?
ContraPro+1
San Anton 02:35:28, 26 Mar 2011
spaniolul : Eu detin un vot si nu pot decide prin el decat o infima parte din votul electiv al tarii. Acest drept de a vota nu mi se poate lua de catre nimeni atata timp cat am cetatenia romana. In momentul cand voi fi privat de acest drept voi renunta si la cetatenia romana. Asta se vrea oare? Cu cata minte are repetentul banuiesc ca da! Para-i bine daca va ajunge sa candideze la presedentie!


Acestea de pana acum au fost comentariile si voturile dintr-un ziar din Romania.  Iata-le si pe cele din Italia:

Anonim
o mare prostie , si asa mergem putini la vot mai vrea sa si platim votul !!!!!eu zic sa-i penalizam pe toti politicienii la urna de vot .....s-a ofilit si crinul .......
  • Veronica Drugas  - taxe si suprataxe
    Absolut toti romanii care muncesc in strainatate trimit bani in tara...dar, pare-se, nu sunt suficienti pt. dl. Antonescu ...!Deh, astea nu sunt un fel de "impozit" pt economia de acolo! Oricum, romanul emigrat caruia nu-i mai pasa de locurile de bastina si care s-a rupt total de Romanica, nu va fi interesat sa voteze iar daca (putinii )emigrantii inca interesati vor trebui sa si demonstreze plata impozitelor romanesti ... rezultat scontat: nu mai voteaza nimeni!
  • coman nicolae  - Antonescu
    fata de maimuta ,creier de maimuta.asa gindeste un politruc Roman.si mai vrei sa ajungi presedintele Romaniei,sictir.ai nevoie de bani suna un prieten,VOICULESCU,VANTU,PATRICIU,HREBENCIUC,etc.ei au adus tara in halul asta nu noi care muncim peste hotare.rusine.
  • Jon  - Dezbatere?
    E interesant cum înțeleg unii termenul de „dezbatere”: „crin ofilit”, „față de maimuță”, pe realitatea mai sunt și alte adresări.
    Ce argumente ai putea avea în fața unor astfel de persoane care refuză să gândească și imediat aruncă cu rahat?

    Oamenii care lucrează în străinătate probabil au reședința în România, ceea ce înseamnă că automat plătesc taxe. Așa că o bună parte dintre acești cetățeni ar avea oricum drept de vot în această propunere.

    Sunt persoane care au dublă cetățenie, cea română prin naștere, care locuiesc în țara respectivă și sunt influențați de ceea ce se întâmplă acolo, nu în România. E ca și cum m-ar pune cineva pe mine, eu fiind din București, să decid asupra modului în care să circule autobuzele în Galați. Sau cum să se numească un anumit bulevard.

    Dacă cineva primește dreptul de a vota în altă țară, atunci mi s-ar părea normal ca acea persoană să aleagă unde să-și exprime votul, pentru că altfel acea persoană ar deveni „mai egală” decât cei care pot vota doa...
  • Florin T
    :angry-red: Domule care in tara cu siguranta te chema Ion .Nu poti cataloga altfel decat buruiana apucaturile acestui derbedeu care vrea sa imi ia un drept sfant,acela de.,a vota-De cand ai devenit Jon iti sugerez sa citesti Carta Drepturilor Omului.In ea este si dreptul de-a vota.Si nu vine un guster sa-mi ia mie acest drept,doar pentru ca nu ne sta votul intr-o litra de ulei sau o punga cu macaroane.90% dintre noi construim sau cumparam in tara,ne trmitem bani la rude.Si tot ca o idee ptr tine domule JON afla ca in f multe tari europene,Germania,Austria etc nu este acceptata dubla cetatenie. Si semneaza-te sluga Ion
  • Hadrian  - :))
    Domnule Antonescu ce ar fi sa conditionati si personalul medical din Romania sa fie nespagar, eu va propun altceva:) uite pe mine personal m-a costat o operatie esuata de edem in metastaza pe creier efectuata la cu onor Spit Univ Iasi asa cu tot ce am dat la asistente vreo 3000 euro, ala e impozitul meu, ce spuneti? se aproba? apropo:) sunteti si penibil si incompetent, mai draga, romanii platesc aici impozite de le iasa si pe ochi si pe urechi , sau va e frica de romanii din occident care stiu cu ce se mananca democratia si criza pe aici? In concluzie!!! PENIBIL-RETARDAT-INCOMPETENT-TRADATOR DE PRINCIPII LIBERALE, ASTA SUNTETI MAI DRAGA ANTENESCULE!!!! Pacat de PARTIDUL NATIONAL LIBERAL CA L-ATI FACUT CENTURISTA PSD SI PC!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • mitica
    Eu zic sa se gandeasca la altceva mult mai bun pentru chiar toti romanii.
    Romania are nevoie de un adevarat plan Marshall,de relaxare fiscala pana la amnistie fiscala nicidecum de votul fiscal.Daca incepe cu de astea iar o punem de mamaliga.
  • Florin T
    Am scuipat laptopul cand am vazut poza acestui gandac repetent si absenteist din Parlamentul Romaniei.Frati Romani care lucrati afara stim cu toti ca acest guster este de o incompetnta rara alaturi de celalt individ jucat ca o papusa de Adrian Nastase.Dintre toti politicieni actualiu in afara de Monica Macovei nu am intilnit un om cu moralitate si cinstit.Crezi gustere ca ne vei putea cumpara cu un kil de orez??Ce crezi ca facem majoritatea cu bani castigati ??Ii trimitem acasa si va sustinem economia pentru ca voi o sugeti ca niste lipitori.Daca crezi ca am uitat epoca PSD-ista te inseli,nu vom uita cine ne-a facut sa plecam de acasa si sa luam calea pribegiei.Mai Ochi de securit,ai tot mai des apucaturi de dictator,sa nu indraznesti sa calci in campanie electorala ni tu nici gasca ta de hoti si incompetenti prin strainatate ca te voi scuipa intre ochi..Jenant ptr liberali batrani ca se lasa umiliti de acesta galma politica


S-a ajuns si aici, romanii din tzara si cei plecati nu se mai inteleg. N-a luat mult, mai mult o sa ne ia sa ne punem de acord si impreuna din nou (in caz ca mai e posibil). Dl. Antonescu, ca si romanii de acasa, mai crede ca 'vina' pentru Basescu este a celor din diaspora. Asta este infantilism politic, chiar cu furaciunile facute de Baconschi la Paris in numele lui Basescu! De fapt, n-avea opozitia decat sa faca toate demersurile posibile sa semnalizeze frauda din Paris. Doar Basescu si Baconschi nu mai sunt de capul lor cum erau Ceausescu si ai lui. Asa ca se vede si regula dupa care functioneaza politicienii romani, "Cand esti in rahat, trage-le-o la romani!"

25.3.11

Imaginea democratiei = Dictatura imaginii


The Force, originally uploaded by 13Claudia13.

In democratie, fortza statului trebuie sa arate si mai infricosator decat in dictatura. In alte cuvinte, traim sub Dictatura imaginii!

Gaddafi si 'prietenii' sai, romanii si inamicul lor




Ce are a face Romania cu nebuniile cocoselului galic ce'n loc de pinteni sta pe tocuri?





Basescu e un sac de box pentru toata romanimea ce nu s-a invatat minte, odata cu caderea lui Ceausescu, ca

Voda-i unul, restul suntem o tzara'ntreaga!


In alte cuvinte, il criticam pe Basescu pentru toate cele, desi l-am retrimis democratic la Cotroceni.  Daca e sa ne uitam atent la criticii lui Basescu la faza Libiana, nu cumva sunt si acei intelectuali ce ni l-au bagat in fatza?  Ma rog, hai sa-l si schimbam, numai ca nu cu demonstratiile sindicale ale glumei si veseliei o facem! Ce-i grav este ca dam in Basescu si cand ne vrea binele, cum a fost cazul cu pozitia initiala a Romaniei fatza de Libia. Unul mai rau ar zice, "Ce vrei dom'ne, reflexe de slugoi, inceti la minte si rapizi la a ne lasa sforaritzi."





Faptul ca SUA, si Marea Britanie l-au insotit pe Sarko-koshel nu spune nimic despre viabilitatea proiectului Libian, deoarece aceste doua tzari mai sunt in doua razboaie incepute in ultimii 10 ani si neterminate inca. Faptul ca Germania n-a intrat in rahatul Libian, spune totul! Sarkokoshel a incheiat contracte de zeci de miliarde cu Gaddafi, insa cainele desertului e acelasi de cand il stie lumea. Nu s-a schimbat, n-a aflat lumea acum 20 de minute ca-i turbat. De fapt, lumea era pe punctul de a afla ca acest caine al desertului este o vulpe care vroia sa intoarca favoarea occidentului de crestere a preturilor la ce importa Libia cu o nationalizare a petrolului si crestere a pretului acestuia... A, era sa uit, koko-shelul galic are si probleme electorale din ce in ce mai mari, caci liberalismul a dat-o'n bara si in cumpatata Franta.



Cat despre povestea ca noi mergem acolo pentru petrol, da e adevarata. Numai ca-i petrolul altora; daca vroiam sa eliberam petrolul, o faceam cu al nostru, aici in tzara!


P.S. Cine a spus ca femeile la putere ar face lumea mai pasnica ar trebui sa gandeasca la cine a pus America in Kosovo (M. Albright) si acum in Libia (H. Clinton si inca doua fufe...)


3
Google
 

Postări populare