Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

27.12.12

La multi ani tuturor!


PC199931, originally uploaded by malaimare.

Comments and faves


tonica (25 months ago)
ah ce frumusete....asa mi-as pune-o'n buzunar, ferita sa fie de vremuri...doar ca buzunaru'i gol..:)

malaimare (24 months ago)
O casa superba si cat se poate de trista

florijianu (24 months ago)
chiar frumos

peromaneste (23 months ago)
oameni de odinioara cu ceva dare de mana--asta-i un model de casa ce ar trebui protejat ca speciile pe cale de disparitie.

Gri* (5 hours ago)
Multumesc mult pentru poza asta ! In primii ani de copilarie am petrecut mult timp intr-o astfel de casa. Avea acoperis din sindrila, pereti albi si soba cu lemne, un interior ''calduros'' ... iar in curte, o gradinita cu masa si banci si cu flori multe, pomi si bolta de vita ... si zona era frumoasa pe atunci ... De mult nu mai arata asa casa ... Primele parti care au fost inlaturate au fost cele din lemn ... Iar zona a devenit de o hidosenie care ingheata sufletul.

Gri* added this photo to her favorites. (5 hours ago)

malaimare (4 hours ago)
Sta in puterile noastre sa refacem minunile astea. Poate si fizic, in sensul efectiv al caselor, dar mai ales moral. Am pierdut, sau ni s-a furat bucuria de a avea astfel de minunatii si acum plutim singuri intr-o lume de prefabricate, de surogate. Ma bucur ca va place fotografia si ca va starneste atatea amintiri. Nu ar fi rau sa discutam mai pe indelete. Nu suntem putini cei care cred si gandesc romaneste chiar daca lucrul acesta pare astazi un delict.

Gri* (24 minutes ago)
Eu am sentimentul ca luptam sa ne descoperim in raport cu lumea larga, desi nu prea suntem constienti nici cine suntem ca natie. Si in acest proces calcam peste valorile care sunt langa noi, cu privirea tinta pe ceea ce ne imaginam valoros in ce vedem de departe. Probabil ca avem de invatat ce avem valoros in noi insine, inainte de toate. Ma tem ca va dezamagesc spunand ca nu pot sa ma laud ca gandesc romaneste sau ca valorile mele sunt legate exclusiv de aici. Inca visez sa descopar valori atat de profunde, incat sa inglobeze esenta a tot ceea ce imi place si in care cred. Din perspectiva mea, lucrurile sunt tare complicate. Multumesc ca v-am starnit interesul de a discuta mai pe indelete.

peromaneste (a moment ago)
Foarte buna invitatia--poate putem s-o adaugam la descrierea profilurilor noastre, inclusiv a grupului foto peromaneste.
"nu pot sa ma laud ca gandesc romaneste" ce inseamna a gandi (pe)romaneste? In mod fundamental, gandirea oamenilor buni/rai e la fel peste tot, numai ca (analiza) trebuie ajustata la circumstante. La ceas de seara ai sa-mi dai dreptate...
"sau ca valorile mele sunt legate exclusiv de aici" valorile morale sunt si ele universale, fie ca-s crestine sau kantiene sau de care or mai fi. Valorile materiale se schimba dupa caz.
Romanitatea are si ea nuantele ei, cum spuneam mai sus, ajustate la circumstante. Cand ne-o cunoaste lumea mai bine, n-or mai face romancele atatia copii cati o sa (ne) vrea lumea! Deocamdata, romanii ne-am raspandit peste mari si tari; va trece ceva timp pana sa culegem cu toti roadele risipirii noastre--sa sper(am), doar geografice. In tot timpul asta, romanii de acasa suntem mai putin si mai putini... Sa nu confunde careva putinatatea asta cu adevaratul caracter al natiei!

Niciun comentariu:

Google
 

Postări populare