Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

22.7.13

Alain Delon: Ei bine, îmi este foarte greu să trăiesc în această epoca în care se banalizează tot ceea ce este împotriva naturii


Alain Delon, originally uploaded by Ivan Bessedin.

Alain Delon a comentat într-un interviu recent acordat publicaţiei Figaro Magazine subiectul adopției de către cuplurile de homosexuali.

În pofida unor proteste vehemente, în aprilie 2013, Franţa a legalizat căsătoriile între persoane de acelaşi sex, conferind drepturi civile cuplurilor gay şi posibilitatea de a adopta copii.

"(...) am impresia că se încearcă a se impune ideea că a fi cu cineva de sex opus sau de acelaşi sex, este la fel. Ori, acest lucru este foarte grav. Nu sunt împotriva mariajul gay, sau mai degrabă îmi este indiferent, însă în ceea ce priveşte adoptarea copiilor de către aceste cupluri, sunt împotriva.

Poate că mi se va repetă că trebuie să mă adaptez vremurilor în care trăiesc... Ei bine, îmi este foarte greu să trăiesc în această epoca în care se banalizează tot ceea ce este împotriva naturii. Cu riscul de a fi considerat un bătrân idiot, spun că ceea ce se întâmplă mă şochează", a declarat actorul.

Alain Delon a vorbit și despre femei, care, spune cu regret actorul, și-au pierdut din feminitate.

"Datorez viaţă mea şi carieră femeilor", a spus actorul, regretând că astăzi reprezentantele sexului frumos preferă să-şi ascundă o parte din calităţile feminine.

"Este păcat, pentru că nimic nu este mai frumos pe lume decât o femeie. Asta am gândit întotdeauna. O femeie adevărată, care îşi păstrează aerul de femeie...".

Niciun comentariu:

Google
 

Postări populare