Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

14.8.15

Garfield, motanu



Permiteti sa raportez:
Ma numesc Zangra,
Sunt locotenent in Fortul Bellonzio,
E foarte aproape ziua
In care dusmanul va sosi
Si, cand va sosi, voi deveni erou!

Mdah! Tocmai mi-am procurat o arma de precizie cu amortizor marca Olimpic Arms BT6143. Mi-am ales locul potrivit pe terasa Hotelului International… si astept.

Dar asteptand acea zi, uneori ma plictisesc
Si atunci plec in oras, sa vad fetele zambind,
Dar ele vorbesc despre dragoste,
Si eu despre caii mei!

Ultimele corectii… inaltator 45… deriva vantului 32… temperatura… n-ar trebui sa avem surprize!

Permiteti sa raportez:
Ma numesc Zangra,
Sunt deja colonel in Fortul Bellonzio,
E foarte aproape ziua
In care dusmanul va sosi
Si, cand va sosi, voi deveni erou!

Ascult in casca: “Caracatita, sunt pitonul… receptie” . Raspund “Gata, sefu, am inteles, crap de sete!”… “Dobitocule, trimit indata un recrut cu o apa plata!”

Dar asteptand acea zi, uneori ma plictisesc
Si atunci plec in oras, sa beau cu Don Pedro,
El inchina pentru dragoste,
Si eu pentru caii mei!

Nu se mai poate! Turbez! Dusmanul n-a sosit! Trebuie sa schimb locatia!… Sunt in balcon la Universitate… si…

Permiteti sa raportez:
Ma numesc Zangra,
Sunt comandant al Fortului Bellonzio,
E foarte aproape ziua
In care dusmanul va sosi
Si, cand va sosi, voi deveni erou!

Si… reglam din nou inaltator… distanta… deriva… temperatura… ma rog, d-ale profesionistilor! Dusmanul nu a aparut inca… si astept.

Dar asteptand acea zi, uneori ma plictisesc
Si atunci plec in oras, la vaduva lui Don Pedro,
Eu vorbesc despre dragoste,
Dar ea despre caii mei!

Deci, de la Cotroceni musai trece pe la Universitate… 2-4… 2-4… pregatim campul strategic… hm… drace!… asta e iar in concediu… la Neptun!

Permiteti sa raportez:
Ma numesc Zangra,
Sunt un batran general in rezerva,
Am parasit Fortul Bellonzio
Si locuiesc, de cativa ani, undeva prin oras.

Si ma intorc acasa singur, cocosat si amarat, cu o arma de jucarie sub brat!

Ieri am citit in ziar:
“Dusmanul a atacat Fortul Bellonzio”
Eu … nu voi fi Erou!”

Hehehe! Garfield, motanu de pe acoperis

Niciun comentariu:

Google
 

Postări populare