Anunţ publicitar al Statului Român in ziarele mari ale lumii:

Cine a putut, ştiut şi vrut a plecat.

Avem nevoie de ajutor!
Plătim la nivelul pieţei.
Preferăm vorbitori de Româna!

______________________________


poante § intelart § cafeneaua
© 2005
cel mai vechi blog peromaneste

13.2.17

Ce-i de facut?

Paul Hitter · Balta Alba, Romania ·

Butonul meu de block actioneaza non stop. Tot e bine, se limpezesc apele. Oricum nu va mai suportam, mai ales pe cei din lumea "culturala". Niste labagii tristi, care se ascund in fata zambetelor false, a chestiilor "cool", a spiritului de turma, si a sigurantei ca nu zice nimeni nimic de frica. Cum zicea un prieten, ei au impresia ca tu te vei caca pe tine daca te dau afara din grup. Ete fleosc. Eu nu asa am devenit artist, si nici astfel de artist nu vreau sa fiu. Nu vreau sa dau mana cu Dragos Bucur, nici sa zic: vai ce cool e Tudor Chirila, nici sa ma hahaiesc cu tot felul de fumatori de iarba tristi, nici sa fiu in anturajul Corinei Suteu, nici sa expun la MNAC, imi este efectiv sila de voi toti. Ati facut din lumea artei si lumea culturii, o masa amorfa de castrati. O masa amorfa in care isi dau likeuri intre ei, si se bat pe umeri: ai fost fata la proteste? da! SI eu! OOOOO! Penibil. Efecitv penibil. A, si mai apar si niste batrani, uitati de istorie in contemporan, care isi gasesc acum clipele de glorie in aceste proteste. Batranii rockeri de Bucuresti, oameni speciali draga, unii mai turnau pe la Securitate pe vremuri in schimbul favorului de a-si lasa plete. Aaaa si presa, sa nu uitam de presa. Aceeasi presa care preseaza numai cacat, dintr-o data, a devenit foarte interesata draga de anti coruptie. Asta este Romania pe care o pregatiti voi dementilor? O Romanie a tacerii auto impuse? Nu v-ar fi rusine sa va fie. Toate curvele din Dorobanti, toti copiii de bani gata, au devenit draga protestatari anti coruptie. Iti vine sa versi! Protestul bogatilor. Protestul idiotilor de la corporatii care nu vor decat sa bea marti in Control ca e la jumate. Poate aia pe la televiziuni va gasesc scuze, eu nu. Pentru ca am fost printre voi, si sunteti jalnici. Ati devenit niste mici dictatori. Castigati un pic mai mult decat un om obisnuit si asta-credeti voi- va transforma in ganditorii supremi ai natiunii. Multi dintre voi veniti de la cuca macaii, din curul Teleormanului, ajunsi la Bucuresti ati devenit protestatari anti coruptie draga. Ma lasi? Aveti 3 clase si 5 carti citite in plus fata de un gunoier, si va visati toti Plesu. Artistii Romaniei? Pai sa va spun eu. Niste maimute. Maimute asta sunteti! Va luati unii dupa altii ca niste maimute. De frica o faceti, ca deh, daca si ala a zis, eu sa nu zic? O casta de cacat asta sunteti. Va aparati micii sponsori, unii dintre ei niste securisti atroce. Va aparati privilegiile dobandite, va doare pe voi in pix de lupta anticoruptie sau de Romania. Venali. De cand si pana cand aceasta OMERTA? De cate ori nu am auzit: nu mai spune ca pierzi public. Nu mai spune ca nu te vor mai primi. Nu mai spune ca nu mai facem expozitii. Nu v-ar fi rusine de gainari! Niste gainari asta sunteti. Nici voi nu va puteti ridica deasupra turmei, dar nici pe altii nu ii lasati. Bagati frica in oameni. Filosofia teorii. La atat sunteti buni. Ca lupii in haita. Singuri va cacati pe voi. Bolnavi de "strategii" "marketing" "dezvoltare personala" "PR" si alte bazaconii, trece viata pe langa voi si va afundati tot mai tare in falsitatea voastra. Barbati? Nu sunteti barbati. Niste speriati. Speriati sa spuna ce gandesc, sa simta, sa spuna ce simt cu adevarat, sa spuna de unde vin, deveniti toti niste oameni goi, fabricati si cu istorii fabricate. Am baut si sampanie, am mancat si icre negre, ba mai mult, poate ca eu am fost in locuri la care voi, doar visati, si totusi, prefer sa fiu cinstit cu mine insumi si sa mananc slanina cu ceapa 100 de ani de acum incolo decat sa fiu un cacat in drum ca voi. Dixit. Hai pa si #rezistati amaratilor! P.S. Arta? pai cum sa faci arta cand ai suflet meschin fratioare??? Chiar crezi ca merge? Te pot minti cei ca tine oricat, iti spun eu, nu ai cum. Cum sa fii artist si sa dispretuiesti oamenii simpli? Pe bune? Pai mai prost esti tu de 1000 de ori decat un pescar amarat din Delta. Si mai rau la suflet in multe multe cazuri. Mergeti cu copii in Piata? Ii invatati sa protesteze? Mai bine invatati-ii sa nu fie ipocriti!


Niciun comentariu:

Google
 

Postări populare